maandag 10 januari 2011

Welkom

Welkom op de blog van In Fine Parfums!

Leuk dat je hier terecht gekomen bent, ik hoop dat je veel plezier zal beleven aan het bezoeken van deze blog.

Wat kan je verwachten op deze plek?

- informatie over het bijzondere In Fine concept
- informatie over 'Maître parfumeur' Jean Patout
- informatie over het gebruik van parfum
- verhalen over de historie van parfum
- antwoorden op de meest gestelde vragen
- reacties van mensen die kennis gemaakt hebben met In Fine Parfums
- verslagen en foto's van leuke of bijzondere 'parfumproeverijen'
- verrassende wetenswaardigheden
- gast bloggers die graag iets willen vertellen over hun ervaring met In Fine Parfums
- gast bloggers die ik zal vragen om iets over hun favoriete parfum te vertellen
- winakties!


Verder zal ik vooral schrijven over onderwerpen waar ik regelmatig vragen
over krijg. Dus heb je een vraag?? Stuur die gerust, ik ga kijken of ik er iets over
kan schrijven!
Uiteraard hou ik je hier op de hoogte van alle nieuwe dingen en ontwikkelingen rond In Fine Parfums.
Regelmatig zal ik een leuke winaktie communiceren en af en toe een speciale aanbieding mag natuurlijk ook niet ontbreken...
De algemene informatie over In Fine lees je aan de rechterkant onder het tabje 'Over In Fine Parfums'. Onder het tabje 'Workshops' vind je alle informatie over de verschillende arrangementen.Wil je meer weten over mij? Klik dan op het tabje 'het gezicht achter'.

Mijn eerste échte blog zal zeer binnenkort verschijnen, ik wil je graag kennis laten maken met de man achter In Fine Parfums, 'de neus' Jean Patout. Ik vertel over zijn achtergrond en hoe hij tot dit bijzondere parfum label is gekomen.

Je bent van harte welkom om reacties en vragen achter te laten, daar kijk ik naar uit!

Ik ben ook aktief op twitter (@infineparfums), leuk als je mij daar ook volgt!
Graag tot ziens, hier op deze plek of natuurlijk in de winkel in Haarlem!

Geurige groeten,

Marie-José

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd MJ ! Ik ga je volgen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je sms je gehad,ik ben natuurlijk gelijk gaan kijken. Ik weet je te vinden.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een geweldig avontuur! We kijken vol verwachting naar wat er gaat komen. Ziet er alvast heel aantrekkelijk uit.

    Greetz, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je blog, hartstikke leuk! Ik hou de site in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel goed uit!
    Ik kijk er naar uit om met de mannenclub je te bezoeken. "´t gaet on" (of zo iets)
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel goed uit.
    Ik kom binnenkort even een flesje bij je halen en een afspraak maken met 2 vriendinnen.

    xxxx

    Hakima

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super mooi uit!! Kom snel weer ff bakkie bij je doen hoor! En ik blijf je in ieder geval volgen via de blog.

    Dikke kus
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd,
    Als de bevalling achter de rug is, maken we gauw een afspraak, daar ben ik dan zeker aan toe haha.
    kijk er naar uit. Succes liefs de buurvrouw silvia

    BeantwoordenVerwijderen